Wiemy co wypadnie
z koszyka Twoich Klientów w 2023!

Raport już dostępny!

Poznaj markę Omnisense 

W nowych czasach nie ma miejsca na stare prawdy

zrozum znaczenie trendów

poznaj swojego klienta

sprzedawaj lepiej

rozwijamy inteligencję emocjonalną marek

Omnisense wspiera zdrowy rozwój marek oraz firm i stawiając Klienta w centrum, bazując na zastanym modelu biznesowym, weryfikuje poziom wpływu trendów na branżę, kategorię, marki – definiując dzięki temu w co warto inwestować, by mieć lojalnych Klientów i skutecznie zwiększać sprzedaż.

Co robimy:

Diagnozujemy zachowania i trendy konsumenckie. Dajemy Ci wiedzę o kliencie

Tłumaczymy trendy i definiujemy ich wpływ na Twój biznes 

Projektujemy rozwiązania rozwijające Twój biznes

Działając bierzemy pod uwagę Twoje zasoby i możliwości

Wspieramy Cię we wdrożeniach

Jak to robimy:

Mamy kompleksowe podejście

i własne zaplecze badawcze

Wspólnie szukamy odpowiedzi na najtrudniejsze pytania biznesowe, a dzięki własnemu zespołowi badawczemu, sięgamy głębiej niż rynkowe raporty bazujące na badaniach ilościowych. Tak poznajemy klientów naszych klientów, ich potrzeby, oczekiwania i problemy, z którymi się mierzą. To dlatego tworzone przez nas projekty idealnie trafiają w konsumenckie oczekiwania – bo doskonale wiemy, dla kogo powstają.

Narzędzia i formy współpracy:

Badania i modele analityczne

Pracę z konsumentami i liczbami zawsze zaczynamy od kontekstu. Bez niego i jakościowych metod, analizy to tylko zbiór cyfr. Do badań podchodzimy więc wieloaspektowo, z szerszą perspektywą niż jakakolwiek firma w Polsce.

Czego chcą Twoi klienci? Na jakich działaniach rozwojowych skupić nadchodzące inwestycje? Co możesz poprawić w zakupowych doświadczeniach online i offline? Na wszystkie te pytania odpowiedzi znajdziesz w odpowiednio przeprowadzonym procesie badawczym i w kontekstowej analityce danych. Zobacz jak to robimy!

Warsztaty

Autorskie metody i narzędzia, połączone z warsztatową formą pracy i ko-kreacyjnymi spotkaniami to nasz sposób na to, by kreatywnie pracować z markami nad ich rozwojem. 

Każdy warsztat szyjemy na miarę, w zgodzie z biznesowymi potrzebami klientów i jakościowym podejściem do insightów oraz kontekstu ich analizy. Nasza bazowa oferta to cztery różne produkty: post covid customer journey’, 'gra o klienta’, 'okiełznać konkurencję’ oraz warsztat 'zburzyć silosy’. Sprawdź, który z nich jest dla Ciebie!

Strategie i programy wdrożeniowe

Dobry pomysł lub innowacja albo zmiana to dopiero początek. By szedł za tym finansowy i wizerunkowy sukces marki, potrzebna jest odpowiednia strategia oraz precyzyjne zaplanowane wdrożenie.

Po co? By nie przeinwestowywać pomysłów, by ubezpieczyć biznesowe decyzje, a także by być przygotowanym na nowe rynki i być może inne konsumenckie nawyki, niż te, do których przywykliśmy na rodzimym gruncie działalności. Dowiedz się, jak nasza ekspercka wiedza może ułatwić Ci te procesy.

marcinrudzik.pl

Z Internetu do galerii handlowej. Omnisense gościem podcastu „merytorycznie o e-commerce”.

propertydesign.pl

Potrzeby konsumenta bazą nowoczesnego konceptu sprzedażowego Superpharm.

RAPORT HANDEL 2021

Klienci nadal chcą kupować. Postcovidowy Customer Experience w przestrzeniach sprzedaży.

retailjournal.pl

WYWIAD: “Mamy do czynienia z silnym podziałem na dwa obozy klientów.”

wiadomoscihandlowe.pl

Praca zdalna, a rynek FMCG. Jak zmiana mobilności wpływa na postawy i praktyki konsumenckie?

businessinsider.com.pl

Mniejsze galerie straciły na pandemii mniej, niż duże obiekty

magazyngalerie.pl

Gdzie są Twoi Klienci? Dlaczego nie u Ciebie?

retail.net

Pandemia wymusza ekstremalnie szybkie reagowanie na zmienne potrzeby klientów

magazyngalerie.pl

Wygodne i szybkie zakupy czy destynacja pełna doświadczeń?

portalspozywczy.pl

Pat cukrowy powinien zmienić strategie zakupowe sieci handlowych?

portalspozywczy.pl

Przejęcie Carrefoura dobrą informacją dla polskiego konsumenta

portalspozywczy.pl

Lato 2022 pełne wyzwań dla Biedronki. Czy problemy sieci spowodują odpływ klientów?

magazyngalerie.pl

Wygodne i szybkie zakupy czy destynacja pełna doświadczeń?

interia.pl

Pesymistki czy optymistki? Kobiety znów gotowe zrezygnować z własnych potrzeb

wiadomoscihandlowe.pl

Wzrost cen zmusza Polaków do zaciskania pasa. Skala zjawiska budzi poważny niepokój [BADANIE]

wiadomoscihandlowe.pl

Czy Polacy rozsądnie rezygnują z wydatków? Jakie mamy priorytety [BADANIE]

magazyngalerie.pl

W jaki sposób odpowiednie projektowanie i aranżowanie
przestrzeni handlowych może wpływać na doświadczenie
zakupowe klientów?

Do naszego zespołu należą:

Katarzyna Konkel

Socjolożka, strateżka, ekspert badań jakościowych, od 20 lat jest aktywnie związana z kreowaniem i komunikowaniem marek. W latach 2003-2011 wykładowca socjologii i PR w praktyce w Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Była dyrektorem zarządzającym Grupy Eskadra i agencji LOKATIVO. Od 2017 roku CMO agencji Omnisense i Dyrektor ds. strategii Customer Experience w Schwitzke Górski, gdzie w oparciu o Design Thinking projektuje nowoczesny i wielowymiarowy CX dla takich marek jak Martes Sport, Media Expert, VOX, Makarun, Isto, czy Awiteks. Zarządza zespołem badaczy definiujących inspirujące insighty. Specjalizuje się w biznesowym podejściu do zarządzania markami i przestrzeniami w branżach Retail i HoReCa.

Magdalena Czaczkowska

Socjolożka, strateżka, marketingowiec z 18 letnim doświadczeniem w budowaniu wizerunku marek, komunikacji i narzędzi wspierających rozwój brandów oraz działań prosprzedażowych. Przez ponad 15 lat współtworzyła agencję reklamową S4, w tym ponad 6 na stanowisku dyrektora ds. relacji z klientami. W Omnisense zarządza złożonymi projektami i procesami badawczymi (w tym dla marek takich jak Reporter Young, INGLOT, ZNAK, Coccodrillo), prowadzi strategiczne warsztaty, a także kreuje ekspercki wizerunek członków zespołu w branży.

Katarzyna Skoczek

Socjolożka i chodząca kopalnia pomysłów. Od ponad 10 lat specjalizuje się w rozwoju marek i nowych nurtach komunikacji. Projektowała kreatywne kampanie marketingowe (m.in. Sokołów, Jan Niezbędny, Konspol, Soplica, Hochland), prowadziła komunikację sieci SPAR na Polskę, zarządzała mediami społecznościowymi międzynarodowych i krajowych marek. Obecnie skupia się na projektowaniu skutecznie sprzedającego customer experience i wykorzystywaniu pogłębionych badań jakościowych w biznesie, realizując projekty badawcze i rozwojowe dla marek, takich jak X-kom, Znak, Flugger, Reporter Young, Inglot, Lidl, Baltica Group. W swoich działaniach łączy wiedzę socjologiczną, psychologiczną i marketingową oraz pasję do poszukiwań złożonych insightów na temat zachowań konsumenckich.

Maksym Dębski

Od 5 lat bezpośrednio związany z branżą badawczą. Absolwent Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. W swojej pracy przy pomocy połączenia podejść jakościowych i ilościowych projektuje holistyczne doświadczenia klientów w kontakcie z marką. Aktualnie skupia się na realizacji projektów wspierających marki w budowaniu strategii marketingowych (m.in.: Reporter Young, Inglot, Znak, Coccodrillo). Posiada doświadczenie w realizacji projektów miejskich, m.in. ewaluacji Budżetu Obywatelskiego miasta Kraków. Regularnie współpracuje przy tworzeniu i przeprowadzaniu badań ewaluacyjnych dla instytucji administracji publicznej.

Jan Strycharz

Ekonomista specjalizujący się w jakościowych metodach badań doświadczeń klientów. Metody te wykorzystukje również do identyfikowania nisz i możliwości rynkowych. W branży badawczej aktywny od 10 lat. Swoje umiejętności wykorzystywał zarówno od strony wykonywania badań, jak i od strony projektowania pełnych cykli badawczo-rozwojowych zakończonych pilotażami wdrożenia. Aktywny trener Design Thinking a także doradca w kwestiach budowania strategii innowacyjności dla firm. Ponadto realizuje się prowadząc procesy kreatywne, których celem jest wprowadzenie innowacji – czy to od strony rozwoju produktu, czy też od strony procesów wewnątrzorganizacyjnych.

Dawid Sobolak

Badacz specjalizujący się w metodach jakościowych. Absolwent Wyższej Szkoły Europejskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Współzałożyciel i prezes powstałej w 2012 roku fundacji ‘warsztat innowacji społecznych’, której jednym z głównych celów jest rozwój kapitałów kreatywnych. Współorganizator warsztatów MediaLab, projektujących rozwiązywanie problemów społecznych przy użyciu nowych technologii.

Łukasz Maźnica

Ekonomista, absolwent studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Zawodowo, od ponad pięciu lat zajmuje się badaniami jakościowymi – badania doświadczeń i potrzeb odbiorców, badania ewaluacyjne – które realizuje we współpracy z różnorodnymi klientami – biznesem, administracją publiczną oraz III sektorem. Aktywny także jako trener oraz wykładowca. Współpracuje m.in. z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z Design Thinking.

Napisz do nas, by dowiedzieć się więcej

Omnisense sp. z o.o.
ul. Mehoffera 10, 31-322 Kraków
NIP 679-31-66-134