Wiemy co wypadnie
z koszyka Twoich Klientów w 2023!
Raport już dostępny!
![koszyk_na_strone (2)](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2023/01/koszyk_na_strone-2.png)
Poznaj markę Omnisense
W nowych czasach nie ma miejsca na stare prawdy…
zrozum znaczenie trendów
poznaj swojego klienta
sprzedawaj lepiej
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2020/04/logo-black-120.png)
rozwijamy inteligencję emocjonalną marek
Omnisense wspiera zdrowy rozwój marek oraz firm i stawiając Klienta w centrum, bazując na zastanym modelu biznesowym, weryfikuje poziom wpływu trendów na branżę, kategorię, marki – definiując dzięki temu w co warto inwestować, by mieć lojalnych Klientów i skutecznie zwiększać sprzedaż.
Co robimy:
Diagnozujemy zachowania i trendy konsumenckie. Dajemy Ci wiedzę o kliencie
Tłumaczymy trendy i definiujemy ich wpływ na Twój biznes
Projektujemy rozwiązania rozwijające Twój biznes
Działając bierzemy pod uwagę Twoje zasoby i możliwości
Wspieramy Cię we wdrożeniach
Jak to robimy:
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2020/04/semiotyka3.png)
Mamy kompleksowe podejście
![210826_OS_wykres_Obszar roboczy 1 copy](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2021/09/210826_OS_wykres_Obszar-roboczy-1-copy.png)
i własne zaplecze badawcze
Wspólnie szukamy odpowiedzi na najtrudniejsze pytania biznesowe, a dzięki własnemu zespołowi badawczemu, sięgamy głębiej niż rynkowe raporty bazujące na badaniach ilościowych. Tak poznajemy klientów naszych klientów, ich potrzeby, oczekiwania i problemy, z którymi się mierzą. To dlatego tworzone przez nas projekty idealnie trafiają w konsumenckie oczekiwania – bo doskonale wiemy, dla kogo powstają.
Narzędzia i formy współpracy:
Badania i modele analityczne
![180ikony_na_strone_OS-03](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2020/04/180ikony_na_strone_OS-03.png)
Pracę z konsumentami i liczbami zawsze zaczynamy od kontekstu. Bez niego i jakościowych metod, analizy to tylko zbiór cyfr. Do badań podchodzimy więc wieloaspektowo, z szerszą perspektywą niż jakakolwiek firma w Polsce.
Czego chcą Twoi klienci? Na jakich działaniach rozwojowych skupić nadchodzące inwestycje? Co możesz poprawić w zakupowych doświadczeniach online i offline? Na wszystkie te pytania odpowiedzi znajdziesz w odpowiednio przeprowadzonym procesie badawczym i w kontekstowej analityce danych. Zobacz jak to robimy!
Warsztaty
![180ikony_na_strone_OS-02](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2020/04/180ikony_na_strone_OS-02.png)
Autorskie metody i narzędzia, połączone z warsztatową formą pracy i ko-kreacyjnymi spotkaniami to nasz sposób na to, by kreatywnie pracować z markami nad ich rozwojem.
Każdy warsztat szyjemy na miarę, w zgodzie z biznesowymi potrzebami klientów i jakościowym podejściem do insightów oraz kontekstu ich analizy. Nasza bazowa oferta to cztery różne produkty: post covid customer journey’, 'gra o klienta’, 'okiełznać konkurencję’ oraz warsztat 'zburzyć silosy’. Sprawdź, który z nich jest dla Ciebie!
Strategie i programy wdrożeniowe
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2020/04/180ikony_na_strone_OS-01.png)
Dobry pomysł lub innowacja albo zmiana to dopiero początek. By szedł za tym finansowy i wizerunkowy sukces marki, potrzebna jest odpowiednia strategia oraz precyzyjne zaplanowane wdrożenie.
Po co? By nie przeinwestowywać pomysłów, by ubezpieczyć biznesowe decyzje, a także by być przygotowanym na nowe rynki i być może inne konsumenckie nawyki, niż te, do których przywykliśmy na rodzimym gruncie działalności. Dowiedz się, jak nasza ekspercka wiedza może ułatwić Ci te procesy.
W mediach
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2021/08/Zrzut-ekranu-2021-08-24-092751-e1629790395956.png)
marcinrudzik.pl
Z Internetu do galerii handlowej. Omnisense gościem podcastu „merytorycznie o e-commerce”.
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2021/05/127655_1140.jpg)
propertydesign.pl
Potrzeby konsumenta bazą nowoczesnego konceptu sprzedażowego Superpharm.
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2021/08/1623406711944-2.jpg)
RAPORT HANDEL 2021
Klienci nadal chcą kupować. Postcovidowy Customer Experience w przestrzeniach sprzedaży.
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2020/05/Screenshot_3.png)
retailjournal.pl
WYWIAD: “Mamy do czynienia z silnym podziałem na dwa obozy klientów.”
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2021/05/0d32a5c2-bad7-4d59-a636-4a6347780a59-microsoftteams-image-15.jpg)
wiadomoscihandlowe.pl
Praca zdalna, a rynek FMCG. Jak zmiana mobilności wpływa na postawy i praktyki konsumenckie?
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2020/05/Screenshot_2.png)
businessinsider.com.pl
Mniejsze galerie straciły na pandemii mniej, niż duże obiekty
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2021/05/unnamed.jpg)
magazyngalerie.pl
Gdzie są Twoi Klienci? Dlaczego nie u Ciebie?
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2020/05/mini.png)
retail.net
Pandemia wymusza ekstremalnie szybkie reagowanie na zmienne potrzeby klientów
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/07/Reatil.png)
magazyngalerie.pl
Wygodne i szybkie zakupy czy destynacja pełna doświadczeń?
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/07/Cukier.png)
portalspozywczy.pl
Pat cukrowy powinien zmienić strategie zakupowe sieci handlowych?
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/08/careffur.png)
portalspozywczy.pl
Przejęcie Carrefoura dobrą informacją dla polskiego konsumenta
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/09/Projekt-bez-tytulu-6.png)
portalspozywczy.pl
Lato 2022 pełne wyzwań dla Biedronki. Czy problemy sieci spowodują odpływ klientów?
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/12/omnisense-1.png)
magazyngalerie.pl
Wygodne i szybkie zakupy czy destynacja pełna doświadczeń?
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/12/omnisense2.png)
interia.pl
Pesymistki czy optymistki? Kobiety znów gotowe zrezygnować z własnych potrzeb
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2023/01/Zakupy-2.png)
wiadomoscihandlowe.pl
Wzrost cen zmusza Polaków do zaciskania pasa. Skala zjawiska budzi poważny niepokój [BADANIE]
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2023/01/zakupy.png)
wiadomoscihandlowe.pl
Czy Polacy rozsądnie rezygnują z wydatków? Jakie mamy priorytety [BADANIE]
![](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2023/03/Nazwa-1.png)
magazyngalerie.pl
W jaki sposób odpowiednie projektowanie i aranżowanie
przestrzeni handlowych może wpływać na doświadczenie
zakupowe klientów?
Zaufali nam:
![Bez nazwy-5](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/07/Bez-nazwy-5.png)
Do naszego zespołu należą:
![_L3A1186 kopia-modified](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/05/L3A1186-kopia-modified.png)
Katarzyna Konkel
Socjolożka, strateżka, ekspert badań jakościowych, od 20 lat jest aktywnie związana z kreowaniem i komunikowaniem marek. W latach 2003-2011 wykładowca socjologii i PR w praktyce w Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Była dyrektorem zarządzającym Grupy Eskadra i agencji LOKATIVO. Od 2017 roku CMO agencji Omnisense i Dyrektor ds. strategii Customer Experience w Schwitzke Górski, gdzie w oparciu o Design Thinking projektuje nowoczesny i wielowymiarowy CX dla takich marek jak Martes Sport, Media Expert, VOX, Makarun, Isto, czy Awiteks. Zarządza zespołem badaczy definiujących inspirujące insighty. Specjalizuje się w biznesowym podejściu do zarządzania markami i przestrzeniami w branżach Retail i HoReCa.
![DSCF2590 kopia-modified](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/05/DSCF2590-kopia-modified.png)
Magdalena Czaczkowska
Socjolożka, strateżka, marketingowiec z 18 letnim doświadczeniem w budowaniu wizerunku marek, komunikacji i narzędzi wspierających rozwój brandów oraz działań prosprzedażowych. Przez ponad 15 lat współtworzyła agencję reklamową S4, w tym ponad 6 na stanowisku dyrektora ds. relacji z klientami. W Omnisense zarządza złożonymi projektami i procesami badawczymi (w tym dla marek takich jak Reporter Young, INGLOT, ZNAK, Coccodrillo), prowadzi strategiczne warsztaty, a także kreuje ekspercki wizerunek członków zespołu w branży.
![DSCF4469 kopia (1)-modified](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/05/DSCF4469-kopia-1-modified.png)
Katarzyna Skoczek
Socjolożka i chodząca kopalnia pomysłów. Od ponad 10 lat specjalizuje się w rozwoju marek i nowych nurtach komunikacji. Projektowała kreatywne kampanie marketingowe (m.in. Sokołów, Jan Niezbędny, Konspol, Soplica, Hochland), prowadziła komunikację sieci SPAR na Polskę, zarządzała mediami społecznościowymi międzynarodowych i krajowych marek. Obecnie skupia się na projektowaniu skutecznie sprzedającego customer experience i wykorzystywaniu pogłębionych badań jakościowych w biznesie, realizując projekty badawcze i rozwojowe dla marek, takich jak X-kom, Znak, Flugger, Reporter Young, Inglot, Lidl, Baltica Group. W swoich działaniach łączy wiedzę socjologiczną, psychologiczną i marketingową oraz pasję do poszukiwań złożonych insightów na temat zachowań konsumenckich.
![4 (2)_1-modified](https://www.omnisense.pl/wp-content/uploads/2022/05/4-2_1-modified.png)
Maksym Dębski
Od 5 lat bezpośrednio związany z branżą badawczą. Absolwent Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. W swojej pracy przy pomocy połączenia podejść jakościowych i ilościowych projektuje holistyczne doświadczenia klientów w kontakcie z marką. Aktualnie skupia się na realizacji projektów wspierających marki w budowaniu strategii marketingowych (m.in.: Reporter Young, Inglot, Znak, Coccodrillo). Posiada doświadczenie w realizacji projektów miejskich, m.in. ewaluacji Budżetu Obywatelskiego miasta Kraków. Regularnie współpracuje przy tworzeniu i przeprowadzaniu badań ewaluacyjnych dla instytucji administracji publicznej.
Napisz do nas, by dowiedzieć się więcej
Omnisense sp. z o.o.
ul. Mehoffera 10, 31-322 Kraków
NIP 679-31-66-134
+48 506 075 293