Wiemy co wypadnie z koszyka Twoich Klientów w 2023!

Raport już dostępny!

O Raporcie

Ze względu na wyzwania jakie stoją przed naszymi Klientami, postanowiliśmy zweryfikować jak podstawowe obszary monitorowane przez GUS, czy duże sondażownie będą wyglądały, gdy pod lupę weźmiemy konkretny typy gospodarstw domowych. Zachęcamy do zapoznania się z naszym najnowszym raportem, który szczegółowo określa co wypadnie z koszyka klientów w 2023 roku, a także odpowie na nurtujące pytania dotyczące przyszłych zachowań poszczególnych typów konsumentów.

Jakie grupy objęliśmy badaniem?

GRUPA 1

Respondenci, którzy mają przynajmniej 1 kredyt hipoteczny i są rodzicami.*

Większość dostępnych raportów dotyczy ogółu społeczeństwa, my skupiamy się na konkretnych grupach społecznych.

GRUPA 2

Grupę drugą rekrutowaliśmy spośród nieposiadających kredytów i nieposiadających dzieci.*

 *Dla obu grup kryterium wejścia były dochody powyżej 6 tysięcy miesięcznie i bycie aktywnym zawodowo.

Dlaczego tak dobraliśmy próbę?

Dzięki takiemu doborowi próby skupiliśmy  się na Polakach, którzy mają silnie zróżnicowaną sytuację kosztową przy podobnej sytuacji przychodowej.

Jednocześnie, są to osoby żywotnie zainteresowane śledzeniem sytuacji ekonomicznej w kraju.

W ostatnich miesiącach z uwagą śledzimy i analizujemy dane inflacyjne oraz ich wpływ na różne grupy społeczne.

Jest gorzej niż myśli GUS!

Polacy mają znacząco różną percepcję kryzysu inflacyjnego, dlatego warto przyjrzeć się specyfice klientów z konretną siłą nabywczą.

Dla przykładu zestawiliśmy wyniki BWUK i WWUK GUS wraz z naszymi BWUK i WWUK Omnisense. W raporcie porównujemy wartości obu wskaźników podawanych przez GUS z wynikami dla poszczególnych grup klientów.

Sentymenty i nastroje konsumenckie są stale przez nas monitorowane.

Rezygnacja z ponoszonych wydatków ze względu na wzrost cen

%

badanych musiało zrezygnować ze znaczącej części swoich wydatków ze względu na duży wzrost cen produktów spożywczych i usług

%

Porównanie rozkładu odpowiedzi ze względu na płeć wskazuje, że to większa część kobiet rezygnuje ze swoich wydatków (73%) w porównaniu do mężczyzn (64%)

%

badanych wskazuje, że wzrost cen spowodował konieczność rezygnacji z co najmniej z części ponoszonych wydatków

Na rezygnację z co najmniej części wydatków częściej muszą się decydować osoby między 30 a 50 r.ż., które wychowują dzieci oraz posiadają kredyt hipoteczny

W raporcie odpowiadamy także na pytania:

Z czego w pierwszej kolejności zrezygnują Konsumenci?
Z jakich usług i produktów?
Z czego będą rezygnować w kolejnych miesiącach?

Pełna Wersja Raportu

Zakup dostęp do pełnej wersji Raportu oraz poznaj jak zmieniają się realia zakupowe w Polsce.

Cena: 1 800 zł

 

Pełna Wersja Raportu + Indywidualna Konsultacja

Podczas spotkania dokładnie przeanalizujemy pełne wyniki raportu i odpowiemy na pytania jaki mogą mieć wpływ na Twoją branżę i produkt lub usługę. Osadzimy wyniki badań w odpowiednim kontekście i podpowiemy co zrobić by pozostać w koszyku Twoich Klientów i nie wypaść z listy zakupów!

W cenie mini warsztatu zawarty jest dostęp do pełnej wersji raportu.

Cena: 3 800 zł

 

Raport w mediach

Pesymistki czy realistki? Kobiety znów gotowe rezygnować z własnych potrzeb

Omnisense: Polacy odkładają zakupy na lepsze czasy. Z jakich wydatków rezygnują?

Czy Polacy rozsądnie rezygnują z wydatków? Jakie mamy priorytety [Badanie]  

Wzrost cen zmusza Polaków do zaciskania pasa. Skala zjawiska budzi poważny niepokój.

Porozmawiaj z nami i wybierz, która opcja będzie dla Ciebie najbardziej korzystna! 

 

katarzyna.konkel@omnisense.pl
(+48) 506 075 293