omnisense
  • Practicentric
  • Badania
  • Consulting
  • Warsztaty
  • Newsy
  • O nas
  • Kontakt
  • EN
Zaznacz stronę

Newsy

Marketing z ludzką twarzą – podcast

Marketing z ludzką twarzą – podcast

Spotkanie ze studentami

Spotkanie ze studentami

Wydarzenie Retail Trends

Wydarzenie Retail Trends

The Retail Summit w Dubaju

The Retail Summit w Dubaju

Otwarcie INGLOT cosmetics w Poznaniu

Otwarcie INGLOT cosmetics w Poznaniu

Walka na niskie ceny z Biedronką może być ryzykowna dla Lidla?

Walka na niskie ceny z Biedronką może być ryzykowna dla Lidla?

Otwarcie Favo Deli&Apero

Otwarcie Favo Deli&Apero

Cztery kierunki świata – artykuł

Cztery kierunki świata – artykuł

Kryzysy zadomowiły się w praktykach zakupowych. Czym kieruje się konsument?

Kryzysy zadomowiły się w praktykach zakupowych. Czym kieruje się konsument?

Polacy na promocjach. „Czynnik ceny nie zawsze jest istotny”

Polacy na promocjach. „Czynnik ceny nie zawsze jest istotny”

ESG w branży tekstylnej – jakie wyzwania czekają firmy?

ESG w branży tekstylnej – jakie wyzwania czekają firmy?

Nagroda Best Shop Concept dla INGLOT COSMETICS official

Nagroda Best Shop Concept dla INGLOT COSMETICS official

Nasze badania bazą do powstania nowego konceptu Vistula

Nasze badania bazą do powstania nowego konceptu Vistula

Forum Branży Kosmetycznej 2023. „Są kategorie, które zginą, jeśli nie będzie ich w dyskontach”.

Forum Branży Kosmetycznej 2023. „Są kategorie, które zginą, jeśli nie będzie ich w dyskontach”.

Najnowszy koncept dla marki INGLOT COSMETICS official jest już otwarty – na podstawie badań Omnisense.

Najnowszy koncept dla marki INGLOT COSMETICS official jest już otwarty – na podstawie badań Omnisense.

RetailTec Congress. Jak zapewnić wyjątkowe doświadczenie zakupowe klienta?

RetailTec Congress. Jak zapewnić wyjątkowe doświadczenie zakupowe klienta?

RetailTec Congress 2023

RetailTec Congress 2023

 II Kongres ZPPHiU & PSNPH w Warszawie.

 II Kongres ZPPHiU & PSNPH w Warszawie.

Dołączyliśmy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO).

Dołączyliśmy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO).

Sukcesy po WaysConf 2023!

Sukcesy po WaysConf 2023!

WaysConf 2023

WaysConf 2023

Omnisense: Zmiany demograficzne potrząsną obrazem handlu, który znamy (video)

Omnisense: Zmiany demograficzne potrząsną obrazem handlu, który znamy (video)

Katarzyna Skoczek-Colombo doceniona przez Customer Experience Manager!

Katarzyna Skoczek-Colombo doceniona przez Customer Experience Manager!

Przejęcie Carrefoura dobrą informacją dla polskiego konsumenta

Przejęcie Carrefoura dobrą informacją dla polskiego konsumenta

Linkedin

Let’s talk!

hello@omnisense.pl

+48 506 075 293

Contact

Omnisense © 2023

realizacja: aku studio